2015. május 7., csütörtök

Most nyűgöske vagyok, mert teljesen ráizgultam arra, hogy elkezdődnek itt a dolgok, ehhez képest a sebész közölte telefonon, hogy a jövő utáni héten szerdára tudott csak időpontot szerezni a májbiopsziára, mert nem ér rá a radiológus, meg nagy a sor... Utóbbi tekintetében alapvetően türelmes birka szoktam lenni, de most azért nagyon nem örülök. Sajnos úgy fest, hogy a héten már nem tudom elérni az onkológusnőt, így hétfőn hívom, és segítséget kérek tőle. Én már azt sem bánnám, ha elindítanák a kezelést, aztán max. módosítanak rajta majd a biopszia eredménye fényében. Persze most csak laikusként gondolkodom, lehet ez totál nem így működik.

Öröm az ürömben, hogy mégse kell lemondani a holnapra tervezett családi fotózást. Illetve mivel épp a jövő hétvégén lett volna a polgári esküvőnk, úgy döntöttünk, hogy előrehozzuk e hétvégére. Mikor röviden vázoltam a hivatalban a helyzetet, az ügyintéző nagyon segítőkész volt (kicsit még le is fagyott, és kibukott belőle, hogy elnézést, de most ő annyira belegondolt a helyzetünkbe...), és szerencsére sikerült elintézni az átszervezést.

Aztán elmentem, és vettem egy jópofa panama kalapot meg egy fejkendőt. Utóbbiban úgy nézek ki, mint A/ szegény megboldogult nagyanyám, B/ egy megvadult lakásfelújító.

2 megjegyzés:

  1. nagyon gáz, hogy ilyen vizsgálatra, kezelésre is várni kell, meg az is, hogy Debrecenből fel kell járnod, "érdekesen" működik az egész rendszer :/

    VálaszTörlés
  2. Igen, ezen en is szet vagyok bukva, mikor surgetik meg a dolgot, ha nem ilyen esetekben?? A Debrecenbol jarast en valasztottam, itt is kezeltek volna, de nagyon nem tetszett a hozzaallas es a banasmod (ugyanigy vagyok mar a sebeszettel is, miutan lattam decemberben a debrecenit, meg marciusban a SOTE-t, eg es fold a ketto, soha nem tennem be megint a labam ide). Tudom, ez egy luxus dolog, de ugy vagyunk vele, hogy ha ezen mulnak a tulelesi eselyeim, akkor ez nem lehet kerdes.

    VálaszTörlés