2013. január 27., vasárnap

Van az a zene...

Ma délelőtt kaptam egy meghívást egy délutáni programra a Szent László templomba. Nem igazán tudtam, hogy mi is lesz pontosan, de végül csak elmentem. Háromfős felállás, egy fúvós férfi, egy dobos fiatal srác és egy énekes lány, Guessous Majda Mária. Fellépnek a színpadra, a lány hófehér népi ingben, óriási zöld sállal, amely az egész hátát takarta, amire ráomlott a hatalmas göndör barna sörénye, amit csattal tűzött el. Aztán elkezdett énekelni a capella. Na, ott úgy elfelejtettem levegőt venni pár másodpercig, hogy szerintem még a szívverésem is kihagyott. Valahogy ÍGY. A koncerten a Szivárványhíd c. albumát adta elő, amely az emberélet állomásait követi végig a születéstől az elmúlásig. Nálam meg közben váltakozott a lúdbőrzés és a levegővétel elfelejtése. A magyar, marokkói (Mesi, ahogy becézik, félig marokkói származású) és török (itt tanult ösztöndíjjal fél évet) dalokat énekelt hullámzó dob, fúvós és gitár kísérettel. Ez a lány óriási tehetség! Vegyétek, vegyétek a lemezét! ITT a honlapja. Szenzációs koncert volt!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése