2013. január 27., vasárnap

"She was the best this side of the Mississippi!"

"Hogy ismerkedtek meg?"
"Fiatal koromban minden vasárnap elmentem a táncklubba, amit Highland Parkon szerveztek. Több, mint öt éven keresztül egyetlen alkalmat sem hagytam ki. Aztán egyszer láttam ezt a kis szőkét táncolni. Szűk kis mintás szoknyája volt, mondtam is a barátomnak, azt néééézd! Három héten keresztül próbáltam felkérni táncolni, mindig visszautasított. A végére már totál ideges voltam... Aztán megfogott. Jól megfogott!
...Három évig voltam katona, addig leveleztünk. Aztán leszereltem, hazajöttem, bekopogtam az ajtaján, és mondtam: "Helló Elle! Házasodjunk össze!" Mire ő: "Mihh? Hol az egyenruhád? Nem házasodhatunk össze csak így, ilyen gyorsan." Én meg: "Sietnünk kell Édes, túlságosan szeretlek!" Ez januárban volt. Márciusban megesküdtünk.
...Nem beszél[ek] magyarul (mondja ezt magyarul, az interjú nyelve angol), csak pár szót: "Kedves kicsi feleségem".

(Henry S., 94)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése