2012. november 10., szombat

Zokni II.

Fájón veszem tudomásul, hogy itt a legtöbb boltban egyszerűen nem lehet 100%-os pamut zoknit kapni (és most nem kenyérboltra gondolok). Jártam pár helyen a nagy Nevjorkban, hogy a fenszi új cipőmet azért mégse a piros zoknijaimmal villogtassam, és a helyzet totális csőd. A max. legnagyobb pamuttartalmú zokni olyan 60% körül mozog, de helyette van benne nylon, spandex és gumi is. Írja már meg nekem valaki, ha érti, hogy ez hogy a mókusba van így?

Egyébiránt vásárlás szempontjából A Város, The City, a Nagy Alma egy igazi álomvilág. Ami itt nincs, az máshol se (kivéve nyilván a 100%-os pamutzoknit), úgy csillog a szemem minden alkalommal, ha rovom az utcákat... zseniális szabású, anyagú, stílusú ruhákat lehet kapni. Pl. vettem inget magamnak, miután nemrégiben egy laza cipőbekötéskor a Zara ingem széjjelrepedt a hátamon. (Mondjuk utána már nem szorított annyira.) De én még mindig kevésbé vagyok menő, mint apukám, aki kiment pecázni a kínai esőkabátjában, és a lendülettel, amivel bedobta a botot, hosszában széjjelszakadt a kabátja a hátán. Majd ezt követően mikor leült, keresztbe is szétszakadt a kabát, úgyhogy úgy írta le, hogy a végén már csak a két karján lógott a dzseki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése