2012. szeptember 13., csütörtök

Az edzőterem margójára

Előrebocsátom, hogy előzőleg nem sokszor fordultam meg koedukált edzőteremben, Petrecenben mindig csajosba jártam. De ez a vegyes téma teljesen új felismeréseket hoz nekem. Ott volt például megint az a Muszkli Marci, aki már a múltkor is ott húzogatta a szemöldökét. Nah, hát ma ugyanezt csinálta, meg még emelgetett mellé egy-két súlyt, amiket mindennél hangosabb nyögések közepette durcáskodott fel a hasától a nyakáig, majd még hangosabban dobta le őket, fontosságot biztosítva ezzel minden mozdulatának. Meg hát ugye az, hogy egy idő után minden fickó ilyen eltartott orángután karokkal mászkál, mintha attól nagyobb lenne a karizma. Hát szóval nem tudom. Én valamiért úgy gondolom, hogy több erő van a tökös parasztgyerekekben, akik nem itt fújtatnak (izmot meg levegőt), hanem otthon rakják a téglát, bútort parkolnak, meg ássák a kertet. Na attól lesz erő is, nem csak látványos eltartott karok. Aztán leülnek egy hideg sörre a kertbe. Nem úgy sikongatnak az edzőtermi súlyok alatt, mint a szülő nők a hollywoodi filmekben. Bejössz az edzőterembe, odamész a géphez/súlyhoz, szenvedsz és hallgatsz, vagy max. csendben fújtatsz, mint az összes többi normális ember, értem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése