2014. március 28., péntek

Romi gyermekvárás 2.0

Hadd ne magyarázzam most a funkcióját, a lényeg, hogy nemrég kitaláltam, mennyire kényelmes lenne nekem egy szoptatóspárna. Jelen helyzetemben ugyanis okosok szerint nagyon királyul alá lehet vele támasztani alvás közben a hasat és a hátat, ami azért egyre jobban jönne. Öcsém meg nagy szabászmester, aztán megkérdeztem, mennyiért tudna megvarrni egy ilyet. Válasz: "Óóóó, megcsinálom, ez az én ajándékom a kisdednek!" :D

A huzatvásárláskor a következő dialógus hangzik el közöttünk:
T: "Jajjjj, melyiket válasszam, az elefántosat vagy a macisat??"
K: "Hát nem tudom, nem én fogok rajta szoptatni."
T: "Hát ezt mertem remélni."

Az anyagvásárlás után a kegyelemdöfést az adta meg a biznisznek, hogy átsétáltunk a szomszédos bababoltba, ahol gyöngyhungarocell árban lehetett krokodilos mintájú párnát kapni. A termékre a következő név volt ráírva: "kényeztetőpárna".

K: "Milyen figyelmesek, ezek már a fogantatás pillanatától gondoskodnak a sikerről!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése