2013. január 24., csütörtök

Már napok óta nem alszom jól (nem tudok hajnal 1 előtt elaludni, holott én csecsemőkorom óta 10-11-kor álmosodom, most meg csak pislogok és forgok órákat még ha 1-kor fekszek is le). Már az agyamra másztak ezek az amerikai magyarok. :)) De haladgatok az újságokkal, és ma egy rakat találkozót sikerült leszerveznem, úgyhogy bütke vagyok magamra. A következő napokban lesz három interjú, valamint elmegyek három templomba megnézni az archívumukat. A presbiteriánusoknál már voltam, ott befejezem a megkezdett anyaggyűjtést, és még megyek a luteránusokhoz és a görög katolikusokhoz is, ahol sejtésem szerint nem sok, vagy semmi anyag nem lesz. Az egyik templomnál csak pislogtam, mikor a magyar(!!) gondnok kijelentette, hogy ők nem adnak ki semmi adatot, és nincs itt semmiféle interjúalany, nem magyar itt már senki. De ha mégis arra vetemednék, hogy odamegyek, akkor igazoljam magam ID-val, és (figyelj) igazolással az egyetememről (Debrecen), hogy én valóban ott végeztem és azt, amit állítok. Biztos ami biztos, holnap a véreredményeimet is becsomagolom, és pisit is viszek, bár akkor meg ránéz a lapra, és megállapítja, hogy egy alkoholistával van dolga. Na mindegy, tzinikus vagyok, csak ilyennel még nem találkoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése