2012. november 18., vasárnap

Sorsjátékon atlantai utat nyertem

Korábban némi babonából nem írtam, hogy jelentkeztem októberben az ún. Fulbright Enrichment Seminarra. Ez általában egy négynapos konferencia, amelyre részvételi lehetőséget csak az elsőéves Fulbrightosoknak hirdetnek, és az orientációs beszámolók alapján nem szabad kihagyni, mert nagyon nagy élmény szakmailag és emberileg egyaránt. A konfok különböző időpontokban vannak decembertől májusig, különböző témákban (ez évben pl. amerikai történelem és klímaváltozás). Az ez évi kb. 2000 elsőéves ösztöndíjas közül azonban csak kb. 1200 ember fogadására van kapacitás. Ezért jelentkezni kellett, megjelölni 3 szimpatikus időpontot és témát, majd várni, hogy egyfajta lottósorsolásszerű kiválasztáson bekerülj a kalapba (ergo a szakmai kvalitások itt semmi szerepet nem játszottak, tényleg a mázlin múlott a dolog. Szerencsére? :)). És pénteken írtak, hogy örömmel közlik, beválogattak, és január 31.-február 3. között utazhatok az atlantai (Georgia) szemináriumra, melynek témája az amerikai polgárjogi mozgalom! (Bár titkon reméltem, hogy a klímaváltozásosra fognak hívni, ha már annyira bigott szektamókus módjára olvasom a National Geographicot.) Szépen meg is konfirmáltam a részvételi szándékomat, úgyhogy január végén újabb szeletét ismerhetem meg az Álmok Országának!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése