2012. augusztus 30., csütörtök

Szolid városnézés, nemzetközi szocializálódés

Az e hét nemzetközi diákok orientációjával telik az egyetemen, és szerveznek nekünk egy halom programot, meg nyilván mindenféle papírmunkát kell intézni. Ez az idő nagy részében csak a bosszantásomra van, mert nem tudok kutatni, de szerveztek egy-két figyelemreméltó programot is. Ma például volt egy International Food Festival, egy vacsora, ahol kínai, mexikói és amerikai kaját szolgáltak fel (utóbbi szekciónál hot-dog, popcorn és almás pite). Én azonnal rábuktam a mexikóira, jó erős kis jalapenot szolgáltak fel. Most amúgy is ilyen fleshben vagyok, itthonra is tacot készítettem vacsira. A nemzetközi vacsorán összebandáztam két kínai csajjal meg pár német sráccal. Egyébként a kínaiak annyian vannak, hogy még ők is meglepődtek magukon. A két kínai lány, Tai és Ally elég jó fejek, megbeszéltük, hogy megyünk majd együtt bámészkodni egy közeli bevásárlóközpontba, ahol mozi is van. Egyébként is vettem egy kínai szerencsesütit a vacsorán (amiről a kínaiak megmondták, hogy Kínában baromira senki nem ismeri és nem osztogatja a szerencsesütit, mint ahogy a mexikóiak is kiröhögik, hogy a divatoló európaiak sóval meg citrommal isszák a tequilát, Mexikóban csak felhajtják azt' viszontlátásra). És tehát ez a süti azt találta jósolni nekem, hogy "You are going to have some new clothes," és én igazán nem akarok se a sütinek, se magamnak csalódást okozni, szóval tennem kell ártatlan sorsom beteljesüléséért.
A másik jó kis program egy rövid városnézés volt New Brunswickban, amit az egyik szervező azzal indított, hogy "New Brunswick régen egy igazi shithole volt. Nos, most is az, csak most már kicsit kisebb shithole," utalva ezzel arra, hogy ugyan ki az az épeszű ember, aki ide utazna vagy költözne, annyira nincs itt semmi. (Egyébként annyiban van igaza, hogy ha az egyetemen nincs élet, itt minden meghal, és New York miatt cserébe még drága is az élet.) A városnézés viszont igen kellemes volt, és megtudtam, hogy New Jersey Blues&Jazz Festival lesz éppen azon a héten, mikor Sweetheartom jön, jeeeeee. :D
Végül pedig szombaton kirándulást szerveztek nekünk Philadelphiába 10 dollárért, úgyhogy megyek és megkeresem Bruce-t, ne kolbászoljon egyedül az utcákon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése