2015. március 20., péntek

Megírtam a szöveget - csak ez nem az Oscar

A mûtét elôtt még otthon beszélgettünk Cs-vel, és kérdezte, hogy az egészségügyi nehézségeket leszámítva boldog vagyok-e. És a válasz igen volt, de azért egy ilyen esemény igazán ráébresztett arra, milyen szerencsés vagyok, és hálát adhatok az Égnek egy olyan szenzációs fickóért, mint Cs, a kisfiunkért, a családjainkért, a kitartó és támogató barátainkért - Értetek -, akik annyit hívtatok-írtatok (bearanyozta a napokat), meg azért, hogy ma süt a Nap, hogy a reggelihez volt felvágott is, és hogy ma végre újra utcai ruhába bújhatok 3,5 hét pizsama után, mert hazaengednek! Köszönöm!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Drága Timi!

    Ennél jobb híreket nem is kívánhattunk volna mára! Annyira izgultam, ahogy a blogodra jöttem azért, hogy pontosan ez íz írás fogadjon! :)
    Pihenj, gyógyulj és szeressétek egymást a családoddal, a családod körében....

    VálaszTörlés