2014. december 18., csütörtök

Nem tartom magam kifejezetten rózsaszín lánynak, de ha rábukok, akkor igen-igen szeretem kozmetikumokkal kényeztetni magamat. Ilyenkor nagyon megbocsátóan megmagyarázom magamnak a dolgot azzal, hogy "mert megérdemlem", és hasonló lárifárik. Így esett, hogy bementünk Cs-vel a débetűs parfümériába, és gyönyörű szemhéjfesték szettet vettem négyezeröccázér. A szívroham akkor jött, mikor itthon kibontottam a dobozt, és egy nagy semmi volt benne tükörrel, hogy megnézhessem, mekkora ökör vagyok, jól átvertek (mert megérdemlem). Másnap mentem is hisztizni, de felvilágosítottak, hogy igen, ennél a márkánál négyezeröccáz az üres doboz, és ebbe aztán még össze lehet válogatni darabonként kétezerért az egyes színeket... Ahelyett, hogy megragadtam volna ezt az exkluzív lehetőséget, átmenten olcsójánosba, de még így is nagyon büszke vagyok magamra, milyen klassz másikat sikerült venni.

Igen, mostantól csak ilyen mélyen szántó témákat fogok boncolgatni, vacsáut.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése