2014. március 11., kedd

Mióta van kertünk, végre elkezdhetek hódolni annak a régi vágyálomnak, hogy egyszer majd nekünk is lesz veteményesünk, ahol pár alapvető zöldséget meg fűszernövényeket tudnánk termeszteni. Nem igazán származok (csak félig) ősi földműves családból, és az évek óta tartó próbálkozások, hogy némi bazsalikomot és rozmaringot életben tartsunk a lakásban, rendre kudarcot vallottak eddig. Na de majd most! A világ felismeri tehetségünket! Szóval rákattantam a netre, és olvasgatok a témában, meg rendeltem mindenféle magokat, amikből nagy szerencsével még nekem is lehet palántám... Majd ha lesz valami kezdemény, lelkesen posztolgatok róla még élő korában.

A másik - itt jön a reklám helye -, hogy pár alkalommal már rendeltünk dolgokat a Friss Kosárról, aminek az a koncepciója, hogy helyi v. viszonylag közeli termelők termékeit árusítják. Előrebocsátom, hogy eddig is igyekeztünk a bio vagy jobb minőségű termékeket leemelni a polcról, tehát nem a legolcsóbb termékeket kerestük feltétlenül a boltokban. Viszont, nyilván ha az ember megteheti, szerintem megéri a jobb minőségért picit többet kiadni. Pláne, hogy most fedeztem fel, hogy a csirkehúsok pl. néha több száz forinttal verik az ugyanilyen termékek (Boldog csirke) hiperes árait, és még 6500 Ft felett ingyen ki is szállítják a rendelést. Az eddig rendelt dolgok (hús, kenyér, tejtermékek, zöldségek) mind szépek és finomak voltak - finomabbak a bolti társaiknál. Egy szó mint száz, szerintem megér egy próbát ez a dolog, és mellette az ember még a helyi termelőket is támogatja - amíg ki nem nőnek a paradicsom és bazsalikom ültetvényei a saját kertjében, meg nem süti a saját kenyerét - amiről legalább biztosan tudja, hogy mi van benne.   

Ezt a posztot azonnal el is látom az #Aldiháziasszonyai taggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése