2014. január 8., szerda

A hobbiló esete a Kaszással

A témavezetőm nemrég posztolta facebookon, hogy épp zh-kat javít, és vágja a fejeket, hogy miket írnak a hallgatók. Innen jutott az eszembe, hogy még nem osztottam meg itt, hogyan jártam Tristram Shandy-vel és a lovával az egyetemen ifjonti koromban. Történt ugyanis, hogy angol szakra jártam, és hát ott ugye elég sok olvasnivalót akasztanak a szegény elfoglalt egyetemista nyakába. Többek között a Tristram Shandy úr élete és gondolatai című csodálatos regényt is. Pedig én szerettem olvasni, de Tristram teljesen kiborított az első 10 oldal környékén, azonnal le is tettem, és más egyéb bokros teendő után néztem.
Jön a zh-n az első kérdés: "What was Tristram Shandy's hobby horse?"
Húúúú jajjajjj, fő a Timike feje, mit is írtak erről, mit is írtak erről a lóról az első tíz oldalban... Akkor még nem tudtam, hogy a hobby horse bizony vesszőparipát jelent...
Aztán mivel sok fejtörés után se jutottam semmire, a végén beírtam válasznak, hogy "Tristram Shandy had a hobby horse. I think it died in the end."

2 megjegyzés:

  1. :DD Gratulálok:)

    (Nekem ez annyira hülye szó volt, hogy szemináriumon megjegyeztem és a zh-n ugyanennél a kérdésnél rajzoltam egy lovat vesszőkből. A rajzra kaptam 1 plusz pont, így lett ötös.

    Talán az egyetlen eset volt életemben, amikor hasznát vettem a hülyeségnek.

    VálaszTörlés
  2. Igazi vesszoparipat rajzoltal!! Istenno vagy!!

    VálaszTörlés