2014. január 18., szombat

1-1

Tavaly sokat utaztunk Pestre, és rendszeresen megálltunk benzinkútnál, ahol kinyafogtam magamnak a Pilóta kekszet. Egyszer ott álltam már vagy jó öt perce a pultnál, és vártam, hogy a töketlen eladók közül végre odajöjjön, és fizethessek, mikor hirtelen bevágódott egy marék lobogó hajú rockercsávó, és odaálltak a másik pénztárhoz. Az eladó csajszi előrejön, aztán a tömeg hatására odament a másik pénztárhoz, és elkezdte őket kiszolgálni. Erre persze még jobban felcsesztem magam, és visszavágtam a polcra a Pilóta kekszet, gondolván bátran dugják fel. Cs-nek meg kifele menet puffogtam, a riválisok kocsijára mutatva, hogy idejön ez a rakás zsíroshajú Tankcsapda rajongó, és előrefurakodnak a sorban. Cs válasza: "Nem Kicsim, ez a Tankcsapda volt."

De gonosz örömöt leltem ma a főbérlőnk sztorijában, miszerint az általunk kibérelt ház a Tankcsapda egyik tagját is érdekelte volna, de sajnos már lecsúszott róla.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése