2013. december 13., péntek

Nem is meséltem, hogyan brandeltem meg magam jó érzékkel pár hónappal ezelőtt. Történt ugyanis, hogy egy prezibe Cs-nek illusztráció kellett, és rám írt azzal, hogy "kéne egy kurva kép". Hát mondom, írjad befele google-be, hogy "kurva", aztán ott lesznek a képek. Persze ahogy ezt írtam neki, demonstratíve be is gépeltem és kerestem. Aztán végül azt hiszem, nem azok közül választott, de nekem persze ott maradt a keresősorban, amit akkor vettem észre, mikor jött egy másik területről egy vezető kolléga, és megkért, hogy segítsek már neki nyomtatni, mert a szintjükön sztrájkolnak a színes nyomtatók. Hát na, át kellett állítani a formátumot, de hogy is, hogy is... a net majd megmondja. Hát akkor... először is.. khm, kitörlöm ezt a beírt keresést... (Itt már érezhető volt némi égett szag.) És öö, hát nemtom, nem találom, majd máskor. Aztán rájöttünk közös észből, hogy hogy kell, majd elfojtott kényszermosolyok közepette elbúcsúztunk. Nos, azóta se keressük egymás tekintetét, ha összefutunk. Remélem, azért viszont csak nyugodtabban alszik, hogy már én is tudom, mit jelent az a bizonyos.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése