2013. április 19., péntek

Az utóbbi időben csak életem fontos mérföldköveit örökítettem meg a blogban, így ma elmesélem, hogy új zoknikat vásároltam. Ez itt a reklám helye.

Az kegyetlen amerikai lét alatt szitásra hajtottam az összes szittya magyar zoknimat, a kint vásároltak meg rendre totális csődnek bizonyultak (gumit tesznek bele, hö). Itthon elindultam vadászni. Pár bolt végigjárása után - 100% pamut sehol sincs - minden reményem a J. Pressbe vetettem. "Sajnos nőiben nincsen 100%-os pamutzoknink." "???????" A végére próbából megvettem az űberdivatos bambuszosat, és azt kell mondanom, hogy 62% bambusz, 22% pamut, 12% poliamid, 4% elasztán (Made in China) = kifejezetten kényelmes viselet.
De szomorúan megállapítottam, hogy amerikanizálódunk. Mocskos műanyagzoknis kapitalizmus!! Vigyázzatok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése