2012. december 15., szombat

Ügyfélszolgálat

Az ügyfélszolgálat a szó legeslegkomolyabb értelmében KIVÁLÓ Amerikában. Akkora a verseny, hogy itt nincs olyan, hogy bunkó vagyok az ügyféllel, mert úgyse mehet máshova. De mehet. Vagy ahol meg nem, ott sem kultivált az udvariatlanság. Ma a következő dolog történt velünk a szupermarketben:
Az ügyfélszolgálatos pultnál elmondtam, hogy vásároltam két csomag képeslapot, amelyek nem olyanok, amilyeneket szerettem volna (bontva láttam meg, hogy ki van rajtuk vágva a hely az ajándék plasztikkártyának, azt viszont az én Szantám nem osztogat ez évben). Megoldható lenne, hogy visszaadjam őket, és levásároljuk? Hát persze. Blokkot? Blokkot adjam? Háttt... ja, ja adjam, jól jöhet. Ha vásároltunk, menjünk vissza ahhoz a pulthoz fizetni. Nos, a mi vásárolnivalónk kevesebbre jött ki. A Stop&Shop bolti kedvezménykártya érvényesítése után meg még kevesebbre. "Hölgyem, 1 dollár 45 centtel tartozom." És visszaadta készpénzben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése