2012. október 6., szombat

Orvos III.

Ma reggel megjártam az orvost, aki reményeimnek megfelelően kedves és segítőkész volt. Kitöltöttem egy lapot, ami lényegében a saját medical history-m elkészítése volt, majd a vérvétel előtt tanakodni kezdtünk a biztosításról. Picit reménykedtem benne, hogy ráírja a lapomra, hogy viszket a bőröm (mert viszket amúgy, ez nálam valamiféle allergiás reakció, mikor valami miatt túlterhelt a májam - mondjuk most Isten tudja, mitől), és valami indokkal emiatt utal ki vérvételre, akkor nem lett volna annyira nyilvánvaló, hogy pre-existing conditionnel jöttem. De a doki nem harapott rá a dologra, úgyhogy mondtam neki, hogy hát akkor legyen az otthoni bizti, mert a Fulbrightos egyértelműen kimondja, hogy ezt nem fizetik. Türelmesen végigvárta, míg felhívtam az Allianz központi számát, és bejelentettem nekik, hogy orvosnál vagyok. "Tehát Ön most beteg?" Hát mondom igazából van egy betegségem, gyógyszert szedek, hogy nehogy gond legyen, ellenőrizni kell a májfunkciós értékeket. "Húha... húúú... ajajjjjj... hát ez baj. A mi orvosunk nem fog beleegyezni abba, hogy olyan probléma kezelésére fizessünk, ami már korábban is megvolt...." Mondom de hát direkt megkérdeztem a megkötés előtt, és azt mondták, hogy mindent fed. Direkt emiatt kötöttem ezt a biztosítást (emlékeztetőül: Platina, a legmagasabb fok, fél évre 150.000 Ft). Konkrétan így sétáltam be a a biztosítóhoz, hogy van ez a szitu, tudnak biztosítani? ÓÓppersze, ez mindent fed. Első gondolatom az volt, hogy megmondom a nőnek a telefonban, hogy én meg beperelem a cégüket félretájékoztatásért, de az orvos olyan türelmesen és csendben várakozott rám, hogy nem volt pofám elkezdeni vitatkozni. A nő meg mondta, hogy hát ha nekem ezt mondták, akkor ő nem tudja... de hát ő nem nagyon akar semmi jóval kecsegtetni... Óriási.
Mondtam a dokinak, hogy hát az elmondottak alapján senki se fizet, de vegyük le a vért, kifizetem (le van szarva). Amúgy nagyon jó fej volt a fickó, beszélgettünk, azt mondta, hogy hétfőre már meg is lesz az eredmény, és majd telefonál, ha mehetek érte. Még ő maga felajánlotta, hogy ne fizessek semmit, lemásolja mindkét biztosításos lapomat, és megpróbálja mindkettőt, hátha valamelyik kifizeti. Ha mégis fizetnem kell, akkor a vizsgálat és a vérvétel együtt valamivel kevesebb, mint 100 dollár lesz. Én már ettől is megkönnyebbültem...
A fentieket ismerve most már nagyon szurkoljatok, hogy a fél év alatt semmi bajom ne legyen, mert ha kórházba kerülök, adhatjuk el a nem létező farmot Jockey-val.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése